dilluns, 24 d’agost del 2009

REFECXIONS EN VEU BAIXA

Acabo d'arribar a casa desprès de passar uns dies a la muntanya. Uns dies tranquils que han donat mol de sí, sense ordinador ni gaires contactes i pensant en aquest blog, em replantejo seguir amb ell o nò. Soc ben conscient que les meves refecxions sobre tots els temes, que he exposat fins ara, no són ni interessants ni están ben clarificats. Ni tansevol ben esctrits. Però això sí, m'agrade molt escriure i en certa manera en tinc necesitat. (aquesta absencia del medi m'ho ha confirmat), Que faig doncs? aquesta es la cuestió....
Gent que em segueixi tampoc n'hi ha gaira i ni em sento obligada per cap compromís ni per cap promesa. Per lo tant, donades aquestes circumstancies, seguiré amb la meva rutineta, però l'hi canviaré el nom. Ja no serán Les "refecxions en véu alta" que volía, sinó que les titularé a partir d'ara; "Reflecxions en véu baixa", com aquell que se les sent degradades o menyspreades, les seves opinions. S'han d'acceptar les cosses com són.
Per una cosa sí que seré ùtil. Com tothom en aquestos bloggs son escriptors quasi profesionals, , jo faré el contrapunt. Osigui que ells devant els meus humils escrits, lluirán molt més, serán encara més bons, i els esperonará a fer millors articles si cab. O poesíes....
Penso que no es tan mala idea.
!Benviguts doncs a le noves "Refecxions en véu baixa". I agraïda pel vostre escàs seguiment!