dilluns, 21 de novembre del 2011

SENSE IDEES A LA VISTA.


Sense idées.

Porto tres o quatre dies que vull escriure el meus posts, i no m’hi decideixo.
He parlat de tans temes, en aquestos 30 mesos de blog, que, encara que veiés desfilar devant méu, tots els pesonatges, els més solicitats, i dels que han estat i no ho són, dels classics, dels triglodites, del temps, dels astronautes dels camillers dels hospitals, del clero... que se jo!!! Em trobo ara, ben buida, sense idees, que exposar, en aquesta finestra, que des de el meu raconet de casa, surt i s’escampe pel món.
Doncs, ara que hi penso, crec que podría enviar a les ones blogueres, una foto d’aquest raconet, tan meu ón mi’hi seto tan bé, I des de ón envio les meves parrafades. Aquest doncs, es el meu habitat preferit, y m’hi passo moltes hores del dia. No solament escrivint, sinó cosint, llegint, i organitzant. Aquí maquino tot el que em dicta el cor, i procese el meu cap.
En aquest punt exacte, os conegut a tots i a totes,amics bloggers. He sigut feliç quasi sempre. He tingut algunes picabaralles dialéctiques, que m’han preocupat molt, peró com es aigua passada, no m’en vull recordar d’elles ni als bloggers que les han propiciat. A totes les persones que s’han sentit ofeses per les meues paraules, a totes sense excepció, he demanat disculpes, algunes les han acceptat, i n’hi ha hagut, que no m’han comentat mes.

Alhora he conegut personalment a 5 amigues bloggers, algunes de molt lluny. He fet kilómétres, i desplaçaments per saludar-les, perque m’ha vingut de gust. En aqueses ocasions puntuals, també ni ha hagut que no han apreciat el meu gest, i d’altres que s’han volcat en agraiments i elogis. Resumint, que a la vinya del Senyor hi ha de tot, com sempre. O be com dirie al meua filla petita: "moraleja: no comas pan con chorizo"

24 comentaris:

mariajesusparadela ha dit...

Para no tener ideas, además de enseñarnos tan precioso espacio, no te has privado de hablarnos de tu corazón.
Y, sí, de todo hay en la viña del señor. Si no fuese así perdería parte de su encanto- La moraleja es exacta.

Eastriver ha dit...

Quin racó més bonic, Montserrat. Quin plaer seure aquí, amb un cafè, o un cafè amb llet, i entrar a les nostres cases i arreglar la teva, i respirar a fons. De tot hi ha a la vida. El que cal és implicar-se i fer les coses perquè el cor t'hi dugui. Petons.

felicitat ha dit...

Hola Montserrat,
Pren un descans, que des de aquesta finestra s'endevinen precioses valls! Es veu el calor en aquest racó. Ah! i m'encanta la cortina. Ja saps que penso de les raons del cor, ets una dona molt lluïtadora, impulsiva i de bon cor. Molts petons,

felicitat ha dit...

Estic molt contenta, doncs avui no sé pas que he fet o què coi ha passat que hi puc de nou afegir comentaris! Muakkkkkssss

Isabel Martínez Barquero ha dit...

No existe obligación de escribir continuamente en el blog, Monserrat. No por más escribir, se tienen más ideas. Ya ves, yo pienso que es al contrario: cuanto más se postea, menos se piensa, que el pensamiento se nutre de lecturas en libros, a nuestro aire, lejos de Internet.

Esta entrada tuya es bien bonita y, para no tener ideas, te ha salido redonda, emotiva, directa al corazón. Eres un solete, querida Monserrat.
Un petó fort i una abraçada.

Mariluz GH ha dit...

Bonito rincón desde donde nos escribes... y las musas van y vienen a su antojo :) no dudes que volverán cuando menos las esperes

un abrazo :)

Anònim ha dit...

Montserrat, descansa d'escriure que ja et vindran idees ... no has de fitxar a cap lloc.
Tal com ho exposes, senzillament és con flueixen millor les coses ...
Desitjo que estiguis bé i el racó és acollidor.
Molts petons.

Anònim ha dit...

Tranquila, no te agobies, no hay necesidad de estar constantemente contanto por contar. No siempre hay algo que decir, o sencillamente no sentimos la necesidad de decirlo y preferimos dar descanso a nuestra mente.
Para nosotras, postear no es un trabajo, es un divertimento.
Y sí, en el mundo virtual, como en el real, hay de todo. Pero vale la pena conocerlo.
Por cierto, bonito rincón para reflexionar.
Ánimo y un abrazo.

Montserrat Sala ha dit...

mariajesús: Es cierto que paso por unos dias malos, de inspiración. Ademas los avatares de la política, nos ha sacudido muy fuerte,y sin poder hablar de ella, no encuentro un tema, que pueda desarrollar a placer.
en contestación a lo que dices de mi rincón, no he querido presumir de nada. y como no hago una cocina tan selecta como tú, pues que quieres.

Recibe mi admiración y mi cariño.

Montserrat Sala ha dit...

Ramón: He de dirte que no prenc café. Només cafe descafeiant amb llet per l'esmorçar. Al meu recó nomes hi soc per el que dic en el post. Però si que es veritat, que hi estic molt a gust. Aqui encara venen els ocells cada matí, a refilar el seus cants.
Tinc molt verd tot l'any. i cantitat de sol. Aquí també vaig envellint dia a dia. Gracies, amic per la teva visita.
P.D. encara qeu jo no prenc café,et convido a tú, perque en tic de cafetera expres, que el fa boníssim.

Encarni ha dit...

Montserrat, el blog no debería ser una obligación, debería ser una herramienta más para comunicarnos y expresarnos. Por eso, si necesitas tener tiempo para tus pequeños placeres, como leer, escuchar música, etc., pues lo haces y ya está, así que no te esfureces, y cuando lleguen las ideas, llegarán. Te confieso que yo también estoy algo flojilla, espero que sea pasajero pero si no, pues qué se le va hacer.

Un besote, guapa.

PD: menudo rinconcito tienes, me gusta mucho.

Montserrat Sala ha dit...

Hola Feli: quina elegria que em fa veure't per casa meva. D'entrada moltes gracies por venir. Tot el que penses de mí, e una mica exagerat. soc com tothom a estones:
Pesada
inquieta.
axafatolls.
sincera.
lleial.
curiosa
endressada.
impertinent,
vella
lletja i
maleducada. NO sé si amb aquest ordre, peró tinc una mica de tot.
El que si que es veritat, es que soc una priviligiada. Sempre havía volgut tenir un raconet com aquest, i ja fa molt anys,que en gaudeixo.

Una abraçada maca.

genetticca ha dit...

Mai no tenim d'esperar res d'aquelles coses que fem amb el cort, perque a les hores les espatllem i deixen de ser accions boniques i altruistes per passar a ser un intercambi de favors.
Si tu et sents be ,el demés no importa, el que conta per a tu es allòs que et fa sentir be i fa creixer la teva humilitat en vers als altrtes.

Una forta abraçada

Montserrat Sala ha dit...

Isabel Barquero. Gracias por tu amabilidad y tus sabios consejos. Los tendre en cuenta. Lo bueno y breve dicen que es dos veces bueno, lo sé pero como soy un poco zoqueta, pues, venga escribir i esribir tonterias que muchas veces o siempre merecerian un mayor detenimento, para se tratadas mas en profundidad. Soy muy consciente de ello. Créeme, pero soy muy impulsiva, y éste es un mal defecto. Ardo como la pólvora, lo que me ha acarreado mas de un disgusto.
Te deseo una tarde tranquila y feliz.

P.D. te has fijado que me faltan letras en las frases, que las cambio de lugar... etc etc. me entra la prisa y zás ya la he fastidiado. jajaja!!!!
(mejor tomarlo a risa)

Montserrat Sala ha dit...

Hola MariluzGH: Ees verdad que me sientoa gusto aquí, pero a las musas no les debe de gustar el lugar, porque no me visitan desde hace mucho. Gracias por tu visita,Mariluz. Recibe todo mi agradecimiento, por el trebajo que haces en el concurso con tus estupendos vídeos. (creo que no te lo habia dicho.Pues ahi queda

Montserrat Sala ha dit...

Anna jorba: Tots em dieu el mateix. Tinfré que fer-vos cas al final. Ara imaginat que em vennen un torrent de idees, con m'ha passat d'altres vegades. Comm'ho faré?...
(jajajaja)
No de veritat us faré cas.

Molltes gracies i fins aviat espero, eh?...

Montserrat Sala ha dit...

Mercedes: ¿Tu tambén?. entoncces no me queda mas remedo que hacer una pausa mas larga. De veras... Muchas gracias por tu interés y tus sabios consejos, amiga mia.
Porcierto este rincón que parece que ha gustado a todos, a lo mejor, estoy tan rebién aquí, que me cogen ganas de divertirme o salir a pasear. en vez de centrarme en lo que he de pensar
Tendré que averiguarlo.

Un fuerte abrazo

Montserrat Sala ha dit...

Encarni:
A tí también te doy las gracias más expresivas, por tus palabras de aliento. Si a tí también ocurre, puedo dormir tranquila. que esto no va a ser nada. De hecho como toda la tarde estoy hablando de lo mismo, perece que me dan ganas de hacer una entrada, para mis amigos y amigas que tanto bién me hacen, con tanto cariño como recibo y buenas vibraciosen


Mi espacio virtual esta recibiendo este caudal de buenas vibraciones, las siento en mi piel, las noto como entrando por mis poros. las intuyo delante de una hoja en blanco, las acaricio con mis manos las dejo que fluyan y se queden en mi memória, algunos dias más.

Un beso.

Montserrat Sala ha dit...

Hola Genética: bon vespre. El teu comentari farcit de sentiments altruises i exemplars, em supera. Gracies amiga meva. estic amb tot el que em dius, Val???

Una abraçada

Ana ha dit...

Un lugar absolutamente acogedor, me gusta mucho.

besitos

Montserrat Sala ha dit...

Hola Ana: pues si te gusta a tí, es que debe ser así. Tu nunca mientes. Lo sé. un abrazo amiga mia

Sor.Cecilia Codina Masachs ha dit...

Hola Montserrat, molt agraïda per al seu record.
Bueno, no la esperaba, así que tuve una agradable sorpresa.
En cuanto a publicar, no se preocupe, que sabe entretenernos muy bien, tiene el don de saber escribir bellamente cualquier tema.
No de importancia a los que no saben agradecer, y quédese con lo bueno de su gesto.
Con ternura
Sor. Cecilia

Montserrat Sala ha dit...

Hola germana Cecília: yo quand veig tota aquella filera de misatges, i entrades que l'hi escriuent cada día aquest miler i pico de seguidors, m'agafe una un yuyu, (com diuent les meves netes)i no l'hi dic rés.Passo de llarg. Peró veig que traballe a tota màquina,i que ho porte tan bé, que em faig creus de la seva capacitat i de la seva organització.
Hi la feliticito molt cordialment per aquest fet.
Una abraçada germana

Myriam ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.